تظاهرات بحرینی ها در حمایت از آزادی شیخ علی سلمان

تظاهرات بحرینی ها در حمایت از آزادی شیخ علی سلمان

بحرینی ها امروز با برگزاری تظاهرات خواستار آزادی شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق شدند و بر خواسته های برحق خود در تشکیل حکومت مردم سالار و نهاد سالار در این کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، بحرینی ها امروز جمعه تظاهراتی در همبستگی و حمایت از شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین برگزار کردند.

در این تظاهرات تصاویر شیخ علی سلمان حمل شد و شعارهایی علیه رژیم بحرین سر داده شد.تظاهرات کنندگان خواستار آزادی زندانیان سیاسی و در راس آنها رهبران مخالفان رژیم هستند شدند و بر ضرورت ورود به گفتگوی سیاسی که کشور را از بحران خارج کند تاکید کردند.

تظاهرات کنندگان بر ضرورت ادامه خواسته های سیاسی که کشور را از حالت فردی و قبیله ای به سوی نهاد سالاری و قانون و تشکیل حکومت مردمی سوق دهد تاکید کرد و خواستار پایان اقدامات تبعیض آمیز شدند و شعارهایی علیه اقدامات آل خلیفه ضد علمای دینی سر دادند.

در خطبه های نماز جمعه منطقه الدراز شیخ محمد صنقور گفت: گفتگو تنها راهکار خروج کشور از بحران کنونی است.علمای دینی که هدف قرار گرفته اند در پیشاپیش کسانی قرار دارند که علیه خشونت و افراط و فرقه گرایی مبارزه می کنند و آنها حامی وحدت اسلامی و ملی هستند و بر گفتگو و آشتی ملی اصرار دارند.آنها خواستار رفع تبعیض ها هستند.

وی افزود: چرا علمای دینی مورد حمله واقع می شوند؟آیا به این علت که خواستار اصلاحات و برقراری عدالت اجتماعی هستند؟آیا عدالت و اصلاح از اصول دین اسلام که منبع اصلی قانون کشور است نیست؟ گفتگو جدی و تلاش برای حل و فصل امور و توافق و رفع عوامل بحران زا و توجه به دغدغه های مردم و خواسته های آنها بهترین راه و کوتاهترین و کم هزینه ترین و سودمندترین برای حال حاضر و آینده است.

کد خبر 3669410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha